Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Natten

Av Barnarov - 16 januari 2014 22:02

Nu närmare sig natten..... Känner mig kokt i skallen... Vet inte riktigt hur. Man ska sortera i sitt inre. Det enda jag har lyckats med är att bestämma mig, och jag avstår ifrån dejten imorgon. Även om det gör ont som fan så känns det bra. Han kan omöjligt blivit en bra människa på så kort tid även om han säger det.
Hmmm...

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Barnarov - 3 februari 2014 23:57

Usch.. Nu är det länge sen jag skrev ...återfall till ett x men bestämde mig lika snabbt att NEJ. Det går inte att laga ett krossat kristallglas. Jag har äntligen funnit min inre frid omkring frågorna om honom .. Sex är inte allt , även om han kan t...

Av Barnarov - 21 januari 2014 10:09

sitter med mitt morgon kaffe.....Stallet är avklarat....snart kommer det ett besök. Lika spännande varje gång....Känner mig som en tonåring....varför egentligen ? Osäkerheten inom mig, tveksamheten....jag vill ju egentligen inte ha någon. Jag vill ju...

Av Barnarov - 19 januari 2014 12:55


Igår åkte jag iväg till x...orkade inte låta bli.....har ju känslor för honom.... Och jag är otroligt glad över att jag åkte till honom. Den värmen i hans kram finns bara hos honom. Den finner man ingen annanstans.....Jag skrev det här idag på facebo...

Av Barnarov - 17 januari 2014 13:17

Kryper undan världen å ser på film..... Vet inte varken ut eller in.... Depressionen är ett faktum och det enda jag vet är att få dra mig undan! Fast egentligen borde jag göra tvärtom ... Hur gör man? ...

Av Barnarov - 16 januari 2014 10:52

Har sovit som en död i natt, ändå vaknade jag inte utvilad.....11 timmar i sängen....Somnade omgående igår, vilket är ovanligt. Stundtals kan jag inte sova alls, utan vrider mig som en gräddvisp i sängen. Brukar sluta med att jag går upp och kokar mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards